gladiator23p

Boy Lorestan

gladiator23p

Boy Lorestan

بحث تنظیم نور در لپتاپ نیز به دو قسمت تنظیم دستی نور و اعمال پروفایل در power Saver تقسیم میشه.

جهت تنظیم نور به صورت دستی،کلید های تابعی این وظیفه رو به عهده دارند،مثلا در لپتاپ های HP ،کلید های F2/F3 مربوط به کم/زیاد کردن نور میشه.کافیه شما به این کلید ها دقت کنید،با یک علامت کوچیک خورشید مشخص شده.

بحث دوم تنظیم نور،مربوط به این میشه که یک شدت نور رو به صورت دائمی تنظیم می کنید که بلافاصله بعد از بالا اومدن سیستم عامل اعمال بشه و این مهم خودش به دو بخش دیگه تقسیم میشه1-میزان شدت روشنایی در هنگامی که دستگاه فقط از باطری استفاده میکنه2- میزان شدت روشنایی در زمانی که دستگاه به آداپتور متصل هستش.

پیشنهادی که دارم اینه که شدت نور رو در زمانی که دستگاه تنها از باطری مصرف میکنه،شدت نور در حد کمی باشه(اینقدری که راحت بتونید با اون میزان نور کار کنید) و همچنین در زمانی که دستگاه به اداپتور وصله،شدت نور در حد 70 الی 80% حد خودش برسه(به طوری که با بهترین میزان روشنایی کار کنید) اما هرگز روی ماکزیمم نور نزارید،چون واسه LED ضرر داره.

تنظیمات مربوطه رو که بهش اشاره کردم،در محیط ویندوز Seven می بایست به مسیر زیر رفته:

Control Panel->Hardware And Sound->Power Options->Edit Plan Settings

و سپس هر یک از گزینه های (گزینه ی adjust Plan brightness مربوط به شدت نور میشه) تاثیر گذار در توان مصرفی مشخص هستش. و هر کدوم در دو بخش On Battery (مربوط به کارکرد دستگاه در زمان استفاده از باطری) و Plugged In (مربوط به زمانی که دستگاه به آداپتور وصله) قرار گرفته و قابل تنظیم هستند.

در نهایت،واسه تنظیمات پیشرفته تر توان مصرفی،در پایین همون صفحه،گزینه ای به نام

 

"Change Advanced Power Settings"

وجود داره که جزئی ترین موارد و قطعات دستگاه قابل تنظیم هستش.

 

                                                             gladiator23p

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.