gladiator23p

Boy Lorestan

gladiator23p

Boy Lorestan

بعضی مواقع هست که شما از برنامه نصب شده به دلیل نا کار امد بودن و مشکل در ان برنامه میخواهید که ان را حذف کنین ولی به طور کلی حذف نمیشود من در اینجا به شما اموزش میدم که چجوری بد افزار و یا نرم افزار غیر کار امد را از کل سیستم Uninstallکنید..


ابتدا وارد My Computer شده و در Menu های سمت چپ Control Panel را پیدا و روی آن کلیک کنید.

بر روی Add or Remove Programs کلیک کنید تا پنجره ای باز شود.

اکنون نرم افزاری که لازم است پاک شود در میان نرم افزارهای موجود پیدا کرده و انتخاب کنید. دکمه Remove در جلوی نام همان نرم افزار فعال است. کلیک کرده و سایر مراحل را با Next زدن دنبال کنید. نرم افزار حذف خواهد شد.

البته ممکن است هنوز پوشه مربوط به آن نرم افزار باقی مانده باشد. بهDrive   رفته و از طریق پوشه Program Files پوشه مربوط به آن نرم افزار را بیابید و آن را Delete کنید. همیشه اینطور نیست که پوشه ای باقی مانده باشد. گاهی اوقات پوشه نیز همراه با برنامه حذف می شود. بعضی مواقع نیز لازم است پس از پاک کردن یک برنامه ، سیستم راRestart کنید که وقتی لازم است ، بهتر است انجام دهیم.

اگر باReg istry آشنایی دارید بهتر است با یکی از برنامه های مربوط به بهینه سازی ، پاکسازی یا تعمیر Registry یکبار Scan انجام دهید که ثبتیات برنامه ای که حذف کردید نیز پاک شود.



دوست عزیز از نرم افزارهای بهینه ساز رجیستری می تونیم به Glarysoft Registry Repair 2.4 و System Cleaner 5.56 و Registry Repair Wizard 2008 اشاره کنیم که تقریباً قدرتشون از سایرین بیشتره.


این هم لینک دانلود این سه برنامه:


http://rapidshare.com/files/89910394/RegRepWiz2008Bld5.01.rar


http://rapidshare.com/files/83617477/Pointstone.System.Cleaner.v5.56.191.WinALL.Cracked-BRD.rar


http://rapidshare.com/files/54338181/GlaryRegRep2.4.rar

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.