gladiator23p

Boy Lorestan

gladiator23p

Boy Lorestan

حتما تا به حال با گم شدن folder option از منوی tools در  my computer مواجه شده اید که  دلیل ان داخل شدن ویروسی می باشد که ان را پنهان میکند حال به شما خواهم گفت که چطور folder option  را در منوی tools پس بیاورید.

البته این کار بسیار آسان است و سه روش دارد که  من هر سه روش را برای شما نوشته ام.

روش اول:



run  را باز کرده و در آن control folders را نوشته کنید و کلید Enter را بزنید و بعد از ان شما folder option را میتوانید ببینید. این روش گاهی اوقات کار نمیدهد مشکلی نست شما میتوانید از روش دوم استفاده کنید.


روش دوم:



در روی دسک تاپ رایت کلیک کرده و از گزینه new گزینه new shortcut را انتخاب نمایید و next را کلیک کنید بعد در قسمت new shortcut name نوشته کنید control folders و بعد کلید Next و Finish در نتیجه شما ایکون Folder Option را در دسکتاپ خود دارید.   

و اما روش سوم:

روش سوم


در group policy  قابل اجرا می باشد.

برای این کار ابتدا run را باز کرده در ان تابپ کنید gpedit.msc و کلید Enter را بزنید که در نتیجه شما برنامه group policy را در دسک تاپ خود دارید.

در قسمت چپ از منوی user configuration روی Administrative templates کلیک کنید، بعد windows component و از منوی ظاهر شده گزینه windows explorer را کلیک کنید که در نتیجه در سمت راست برنامه group policy  شما مقدار زیادی objects را می بینید.

در سمت راست از بالا به پایین گزینه سوم یعنی

(remove the folder option menu item from the tools menu ) را double click کنید اگر folder option شما گم شده است گزینه not configure را انتخاب کرده و OK کنید و اگر میخواهید که ان را hide و یا پنهان کنید گزینه disable را فعال ساخته OK کنید .

و اگر با انتخواب ان کار نداد یک بار disable کنید و دوباره not configure را انتخواب کنید.

رفرش کردن بعد از عملیات توصیه میشود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.